piątek, 1 sierpnia 2014

7. Thomas Diethart + LGP I

Cześć!
Wracam po krótkiej nieobecności związanej z LGP w Wiśle, na którym miałam być okazję po raz drugi. :)
Tym razem byłam na obydwóch konkursach, ale najpierw opiszę drużynowy.

Przyjechałam do Wisły w piątek, więc niestety nie miałam okazji udać się na treningi, czy kwalifikacje. Miałam miejsce w sektorze A3 - polecam, bardzo dobry widok, a obok  przechodzili wszyscy skoczkowie. :)
A teraz kilka zdjęć:
Skocznia im. Adama Małysza w Wiśle
Piotr Żyła

Prezentacja państw przed zawodami

Simon Ammann
Proszę o nie kopiowanie zdjęć!

Co do autografów, to nie zdobyłam ich zbyt wiele, ale też nie starałam się aż tak bardzo. Nie lubię tłumów. ;)
Po zawodach zatrzymałam się w sektorze B1 i tam czekałam na skoczków. Tego dnia był zdecydowanie mniejszy tłok niż na konkursie indywidualnym i łatwiej było dojść do barierek.




Autograf Macieja Kota idzie na wymianę. 
Część II relacji z Wisły już niedługo :) Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach.

6 komentarzy: